لیست قیمت هود لامینار

قيمت هود لامينار - فروش هود لامينار

لیست قیمت هود لامینار

۵ بازديد
هودهای لامینار جریان آرام و نیمکت‌های تمیز یک محیط اتاق تمیز با ذرات کم کلاس 100 ایجاد می‌کنند که برای کاربردهایی مانند کشت سلولی و آماده‌سازی و مدیریت اسیدهای نوکلئیک عالی است. جریان هوای آرام افقی یا عمودی از نقاط مرده ای جلوگیری می کند که می توانند آلودگی را در داخل واحد ذخیره کنند و در نهایت محیط تمیز مورد نیاز برای برنامه را ایجاد کنند.
دود هود لامینار جریان آرام چیست؟
یک هود لامینار جریان آرام، هم فناوری حفاظت از فرآیند و هم حفاظت از اپراتور را در یک واحد شریک می کند. هود لامینار این سطح از حفاظت کامل را ارائه می دهد.
https://hoodlaminar.blogspot.com/
دود هود لامینار جریان آرام چیست؟
هوای تمیز ISO 5 کلاس 100 بر روی سطح کار فرو می رود و محیط کاری تمیز و عاری از آلودگی را فراهم می کند. سپس هوای آزمایشگاه در جلوی دستگاه به داخل کشیده می‌شود در حالی که هوای فیلتر شده HEPA به سمت ارسی جلویی پایین می‌آید که یک پرده هوا در دهانه دستگاه ایجاد می‌کند. این فعالیت برای جلوگیری از ورود هوای آلوده به سطح کار طراحی شده است. سپس هوا در خارج از آزمایشگاه تخلیه می شود. هود لامینار از پلی پروپیلن ذوب شده حرارتی ساخته شده است که یک راه حل ایده آل برای کاربردهایی مانند آنالیز فلزات ردیابی ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام هود لامینار جریان آرام برای آزمایشگاه شما یا یک برنامه خاص مناسب است، یکی از متخصصان برنامه ما با شما تماس خواهد گرفت. کارکنان آگاه ما برنامه را بررسی خواهند کرد و با شما همکاری خواهند کرد تا راه حل ایمنی مناسب را برای شما، آزمایشگاه و کارکنان شما ایجاد کنند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.