هود لامینار چه استفاده هایی دارد؟

قيمت هود لامينار - فروش هود لامينار

هود لامینار چه استفاده هایی دارد؟

۱۰ بازديد
در مرحله اول فرآیند تمیز کردن، از دستمال مرطوب تمیزکننده درجه آزمایشگاهی استفاده خواهید کرد.
ابتدا سقف دستگاه را برای هودهای لامینار جریان آرام افقی تمیز کنید. (برای هودهای جریان آرام عمودی، این مرحله را رد خواهید کرد، مگر اینکه فیلتر HEPA روی سقف دارای یک محافظ باشد.) از گوشه سمت چپ عقب شروع کنید و با یک حرکت کشیدن طولانی از چپ به راست تمیز کنید. همانطور که از عقب به جلو حرکت می کنید، هر انگشت را بین 25 تا 50 درصد روی هم قرار دهید تا مطمئن شوید که تمام سطوح تمیز می شوند.
سپس در صورت وجود محافظ HEPA، دیوار پشتی را تمیز کنید. از بالا به پایین با همان کشیدن و همپوشانی که روی سقف واحد استفاده کردید، کار کنید. اگر سپر وجود نداشته باشد، سطح HEPA را تمیز نکنید.
سپس به طرفین دستگاه بروید، از گوشه پشتی شروع کنید. قیمت هود لامینار از بالا به پایین و از پشت به جلو تمیز کنید. مطمئن شوید که برای هر سطح از دستمال مرطوب تمیز استفاده می کنید.
در نهایت نوبت به تمیز کردن سطح کار می رسد. به روشی مشابه تمیز کردن سقف، از گوشه پشتی کار کنید و از راست به چپ پاک کنید. از همپوشانی 25 تا 50 درصدی روی هر دستمال اطمینان حاصل کنید و این کار را تا زمانی که به جلوی هود لامینار برسید انجام دهید.
یونیت را استریل کنید
شما همان مراحل ذکر شده در بالا را دنبال خواهید کرد، این بار با استفاده از یک پارچه بدون پرز و محلول ایزوپروپیل الکل 70٪ خود. همیشه الکل را روی پارچه اسپری کنید و هرگز مستقیماً روی سطوح نپاشید. اطمینان حاصل کنید که یک قسمت تمیز از پارچه یا پارچه جدید به طور کامل برای هر یک از سطوحی که پاک می کنید استفاده شده است.
مطمئن شوید که تمام مواد دور ریخته شده را در یک سبد زباله های خطرناک بیولوژیکی دور بیندازید. اگر هود لامینار دارای ضدعفونی کننده یو وی باشد، می توان از آن برای ضد عفونی کردن نیز استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.